לוגו TIME LINE

בהנחיית הקטור ברבי

אביד לעורכי פרמייר

כי הדרך ל״תעשייה״ עדיין עוברת באביד

קורס הסבה קצר ומדוייק

לעורכי PREMIERE PRO

שרוצים לדעת יותר

הצעד הראשון להמשך פיתוח קריירת העריכה שלכם מתחיל כאן

החלוקה בתעשייה שלנו ברורהתכנים לטלוויזיה ולקולנוע נערכים  בעיקר  על אביד. 

והשאר...  בעיקר על פרמייר.  מצב  זה  מעט  מתסכל לפעמים,  מאחר ומעבר ליוקרה

שבעריכת תכנים לשידור וצריכה המונית  -  יש בעריכות האלה  הרבה יותר משמרות, וכתוצאה מכך, אפשרויות פרנסה ושכר יציבים וטובים הרבה יותר. בסדרת דוקו-ריאליטי

ממוצעת, יש מאות משמרות עריכה לעונה. משמרות בהן עורך האביד מצופה לעריכה

בלבד ללא אפקטים, גרפיקות או עבודת סאונד.  זה בניגוד לרוב הפרוייקטים בפרמייר

בהם -  מצופה מהעורך לבצע מטלות רבות על פני מעט משמרות יחסית. אמנם ניתן להתפרנס בכבוד מכל אחת מהתוכנות בנפרד  - אבל, למה לא משתיהן?

הידע הקודם שלכם בפרמייר הוא יתרון!  קורס זה לא מיועד לחסרי נסיון בתחום, ונכתב ומותאם במיוחד לעורכי פרמייר

למי מתאים הקורס?

למה שווה לדעת אביד?

משרות ותפקידים בסדר ההתקדמות בקריירה

דוגמים: תפקיד הכניסה לעולם עריכת התוכן לטלוויזיה. אחראי בעיקר על הכנסת חומרים והכנת פרויקטים לעורכים. אבל גם עוד דברים.

ע. עריכה: עזרה במגוון רחב של פעולות בתוך פרויקט, החל מהכנת עריכות אסמבלי בסיסיות ועד להנחת גרפיקות, קבצי תרגום, וכותרות.

טכנאי בית פוסט: לא כולם נהנים מהצד היצירתי של העריכה, יש כאלה שאוהבים יותר את הטכני. בכל בית פוסט או ערוץ ישנם טכנאי עריכה, אחת הדרישות לתפקיד ב-95% מהמקרים היא ידע באביד.

מפיקי פוסט: אמנם לא כל מפיקי הפוסט חייבים לדעת אביד, אבל זה בהחלט עוזר כדי להתקדם בתפקיד ולהיות מבוקש בפרוייקטים שווים.

עורכים: טוב...  לא ממש צריך להרחיב פה.

עורכים ראשיים/במאי עריכות: בפרויקטים גדולים מאד יש צוות עורכים שמנוהל על ידי עורך בכיר ומנוסה. מדובר לרוב בפרויקטים בהם יש אלפי שעות צילום, וצורך בתפוקה מהירה, איכותית ושוטפת, שלרוב גם תשודר בפריים טיים. 

זהו לא קורס עריכה תאורטית, Storytelling או ניתוח מבנה, אלא קורס הסבה/המרה בין תוכנות עריכה

תוכנית הלימודים:

הגדרות וניהול

העולם של אביד, כמה הוא דומה וכמה הוא שונה מזה של פרמייר, ולמה בעצם דברים הם כמו שהם, פתיחה, ניהול וארגון פרויקט - הגדרות משתמש והגדרות תוכנה - הכח האמיתי של אביד הוא בדברים הקטנים ופה יש המון כאלה.

עריכה

עריכת טיימליין באביד - מה דומה ומה מאד שונה - זה לא מה שאתם רגילים מפרמייר. כלי העריכה המתקדם באביד - הכלי ששינה את הקולנוע והטלוויזיה יותר מכל כלי תוכנה אחר כמעט,  כלי ה-Trim.  מולטיקאם. 

כותרות וטיפוגרפיה

כלי הטקסט באביד משתווים לאלה של פרמייר בהיצע שלהם ולרוב מספיקים לכל צורך, בקורס נעבור על הכלי הבסיסי, על כלי הNewBlue המתקדם, ועל כלי התרגום המעולה של אביד. 

תיקוני צבע וגימור

בקורס נעבור על סט כלי הצבע של אביד ואיך הם משתווים לכלי הלומטרי בפרמייר, קריאת סקופים, תיקונים בסיסיים, ניהול צבע ותיקונים מתקדמים. 

אפקטים

סט האפקטים של אביד מגוון ומפתיע אבל גם דורש הסתגלות והתאמה - עקיבה (כולל עקיבה מתקדמת) יצוב, מסיכות, טישטושים, שינויי זמן ועוד. מה אין באביד שאתם רגילים לו בפרמייר… ומה יש באביד שבפרמייר לעולם לא יהיה.

סאונד באביד

בתור החברה שגם מייצרת את Pro Tools, כלי הסאונד המוביל בעולם, לא חסרות גם בתוכנת העריכה אפשרויות סאונד, שיפור ושיפוץ שלו מגוונות. אם כי מאד שונות מפרמייר, בעיקר בגישה.

ניהול מדיה ויצוא

החל מכלי ניהול המדיה בפרויקטים, ועד לאיך שהתוכנה מתנהלת מול מדיה בכלל, אביד שונה מפרמייר, ושוני שחיוני להכיר על מנת לעבוד איתה כמו שצריך, בקורס נעבור על כלי ניהול המדיה בהרחבה, אבל גם על תיקיות המדיה, רינדור ויצוא למגוון פורמטים וצרכים בתעשייה (רמז… גם זה שונה מאד מפרמייר).

וזה לא הכל

סיור בבית פוסט גדול עם חדרי אביד ומדיות משותפות, עזרי לימוד דיגיטליים דפי המרות אביד-פרמייר ומודפסים, מפגש עם עורך אביד מנוסה שיסביר על עבודתו, מיפוי אפשרויות התעסוקה בתחום, הנחות יחודיות לתלמידי הקורס על תוספים ופלאגינים, רמת לימוד גבוהה, לימוד בהקרנה כפולה על מקרן בסטנדרט הגבוה ביותר, מיקום מרכזי בלב רוטשילד בתל אביב. ועוד המון דברים שקשה לכתוב עליהם וצריך פשוט לחוות...

הקורס הקרוב

תאריך:  יום ב' 23-3-2020

מפגשים: 10 מפגשים, פעם בשבוע

שעות: 21:00 - 18:00 (3 שעות)

מחיר: 4,212 ₪

רוצים להתייעץ, יש לכם שאלות, בקשות... 

תתקשרו 052-359-7292 אנחנו כאן